ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΘΡΕΠΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.

Βιταμίνη B1

Γνωστή και ως θειαμίνη, η βιταμίνη Β1 ήταν η πρώτη από τις βιταμίνες Β που ανακαλύφθηκε ότι συμβάλλει στην ενίσχυση πολλών σωματικών λειτουργιών, όπως στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και της καρδιάς. Συμβάλλει επίσης στην καλή λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στη παραγωγή ενέργειας.

Βιταμίνη B2

Γνωστή και ως ριβοφλαβίνη, η βιταμίνη Β2 βοηθά στην απελευθέρωση της ενέργειας από τα τρόφιμα που τρώτε και συμβάλλει στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.

Βιταμίνη B6

Η βιταμίνη Β6 συμβάλλει στο φυσιολογικό μεταβολισμό των πρωτεϊνών, καθώς και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.

Βιταμίνη B12

Η βιταμίνη Β12 συμβάλλει στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης. Βοηθά επίσης στην ενίσχυση της φυσιολογικής λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος.

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι στην πραγματικότητα μια ορμόνη που παράγεται από το σώμα, σε απόκριση της άμεσης έκθεσης του δέρματος στις υπεριώδεις ακτίνες Β του ήλιου και μπορούμε να τη βρούμε σε περιορισμένες διατροφικές πηγές. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική απορρόφηση του ασβεστίου και του φωσφόρου και επίσης συμβάλλει στη διατήρηση της καλής κατάστασης των οστών, των δοντιών και της λειτουργίας των μυών.

Φυλλικό οξύ

Το φυλλικό οξύ συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.

Νιασίνη (NE)

Γνωστή και ως βιταμίνη Β3, η νιασίνη βοηθά στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης. Όπως και οι περισσότερες άλλες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, η νιασίνη βοηθά επίσης στην καλή λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στην παραγωγή ενέργειας.

Παντοθενικό Οξύ

Επίσης γνωστό ως βιταμίνη Β5, συμβάλλει όχι μόνο στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης, αλλά και στη φυσιολογική νοητική επίδοση.

Κάλιο

Το κάλιο βοηθάει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και των μυών. Το κάλιο επίσης βοηθά στη διατήρηση της φυσιολογικής αρτηριακής πίεσης.

Ασβέστιο

Το ασβέστιο είναι ένα μέταλλο απαραίτητο για τη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών και των δοντιών.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο συμβάλλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.

Μαγγάνιο

Το μαγγάνιο συμβάλλει στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες (που σημαίνει ότι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες), καθώς και στην καλή λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στην παραγωγή ενέργειας.

Χρώμιο

Το χρώμιο βοηθά στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και στο φυσιολογικό μεταβολισμό των μακροθρεπτικών συστατικών.

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς και στη γνωσιακή λειτουργία.